28
sep

Ledig tjänst som Koordinator – är tillsatt

koordinator

Vi fortsätter att växa. Därför söker vi nu en Koordinator till vårt huvudkontor i Fjälkinge.

Arbetsuppgifter som koordinator

Som vår koordinator är du vårt ansikte utåt. Det vilket innebär att du har ansvar för att på ett professionellt sätt erbjuda våra kunder bästa möjliga service.
Du har en central roll med många interna och externa kontaktytor, därför ät en vilja och naturlig förmåga att kommunicera är en förutsättning för att lyckas i arbetet. Vi arbetar nära varandra och hjälps alltid åt vid behov. Som Koordinator har du dessutom  flera viktiga uppgifter i vår rekryteringsprocess och i  vår reception.

I vår rekryteringsprocess

Du bistår HR-chefen vid rekrytering. i form av att ta emot, sammanställa och svara på ansökningar. Men du är även personen som bygger relationer och tar egna initiativ till att skapa ett stort nätverk för att snabbt kunna ta in rätt personal tex i vår produktion, när det blir arbetstoppar och ansvarar för att ta in vikarier.
Du kommer att vara väl insatt och behjälplig till organisationen i vårt rekryteringssystem samt besökssystem.

I vår reception

Du hanterar inkommande samtal, post och paket samt sköter diverse mailkorrenspondens och andra administrativa arbetsuppgifter i vår reception. Du ansvarar för informationen i vårt växelsystem, samt säkerställer att rutiner och uppgifter relaterat till receptionen fungerar och utvecklas vid behov.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har en hög servicegrad, såväl vid personliga möte som per telefon. Därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du trivs med att etablera relationer som genererar ett stort kontaktnät. Du är en driven och prestigelös person som arbetar strukturerat och noggrant.  samt har en förmåga att hantera flera frågeställningar samtidigt och att prioritera.

Som person ser vi att du är flexibel, självgående och har lätt för att anpassa dig till olika situationer med ödmjukhet och initiativförmåga. Du brinner för god service, både för kollegor såväl som för externa kunder. Vi ser att du är ansvarsfull och jobbar för höga kvalitetsmål.

Goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav. Vi ser det som meriterande om du har arbetat i företag med en producerande verksamhet. Du har några års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, liknande de i en reception. Du har god datorvana och mycket goda kunskaper i Officepaketet.
Att du är social och har en positiv inställning ser vi som en förutsättning för passa in hos oss.

Kontaktperson

Vid frågor om tjänsten, kontakta HR-chef Viktoria Rosén på telefon 044-58506.

Ansök så här

Låter detta intressant? I så fall är du välkommen att söka tjänsten genom att skicka CV och en intresseanmälan till info@culinar.se. Skriv Koordinator Culinar i ämnesraden.
Urval sker löpande. Ansök så snart så möjligt, men senast den 14 oktober.

← Tillbaka till nyheter

Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du detta. Läs mer